Windsurfing

Windsurf Skole i 2023 begynder tirsdag den 9. maj og fortsætter herefter hver tirsdag.
Der er mulighed for at få instruktion for såvel nybegyndere som øvede på holdet om tirsdagen, hvor vi mødes på stranden ved marinaen ca. 17.00 –20.00.
Vi håber, at vi i løbet af sæsonen får mulighed for at opdatere vores udstyr, så vi kan udvide undervisningen og tage flere nye med på holdet. Målet er at etablere to hold, et for begyndere og et for øvede. Mere herom senere.

Windsurfskolen koster 300,- pr halvår.

For at kunne deltage i Windsurfskolen skal du være medlem af Middelfart Sejlklub, og kontingentet hertil skal være betalt.

Kontingentet for Unge windsurfere u. 20 år = kr. 920,- årligt – Gå til tilmelding herfra
Kontingentet for voksen Windsurfere o. 20 = kr. 920,- årligt. – Gå til tilmelding herfra

Hvis du er i tvivl om windsurfing er noget for dig, har du mulighed for at prøve det gratis to gange. Som en del af undervisningen får du mulighed for at låne udstyr, våddragt og redningsvest.

Kontakt:
Noah Rebsdorf-Knudsen, træner, 60547131, mail: noah.nrk@gmail.com