Fænø Rundt

Fænø Rundt – søndag d.16. juni 2024

Middelfart Sejlklub indbyder til den klassiske distancesejlads Fænø Rundt. Sejladsen er åben for jollesejlere i alle jolleklasser – uanset alder!

Fænø Rundt er en helt anderledes, spændende og oplevelsesrig distancesejlads rundt om Fænø, i det smukke farvand ved Middelfart.

Arrangør: Middelfart Sejlklub, Østre Hougvej 112, 5500 Middelfart

Bureau: I Middelfart Sejlklubs klubhus, åbner kl. 8.30.

Skippermøde: Søndag kl. 10.00 ved Middelfart Sejlklubs klubhus

Bane: Rundt om Fænø, styrbord eller bagbord. Start og mållinje er udlagt ud for Middelfart Marina.
Hvis muligt kan C & begynder-optimister sejle holdsejlads, hvor hvert hold deles om en jolle og følgebåd, der hjælper med udskiftning undervejs (kræver ekstra følgebåde)

Præmier: Der uddeles pokal i hver klasse med mere end 3 tilmeldte både. Præmieuddeling umiddelbart efter sejladsen ved Middelfart Sejlklub.

Deltagergebyr: Kr. 160,- (+ gebyr) pr. sejler
“Early bird” special! Ved tilmelding før 8. juni er prisen kun kr. 100 (+ gebyr)!

Forplejning: Der vil være en forfriskning til deltagerne i forbindelse med præmieoverrækkelsen, i form en pølse fra grillen samt lidt at drikke.

Tilmeldingen åbner snart!

Stævneledelsen Middelfart Sejlklub