Onsdagssejlads

Information om Onsdagssejladserne 2023
 Tilmelding

Tilmelding til onsdagssejlads og klubmesterskab for onsdagssejlere i Middelfart Sejlklub samt fællessejladserne for 2023 sæsonen skal ske på følgende link:

Tilmelding til Aftensejlads/Fællessejlads og Klubmesterskab

Tak til Nemtilmeld for at vi kan bruge deres tilmeldingsmodul gratis i klubregi.

Nemtilmeld
Den 19/4 vil der være et kort intromøde kl. 18:00, og herefter vil der blive startet en tuneupsejlads.

Husk at forny bådens kapsejladslicens på websejler inden tilmeldingsfristen.

RaceQs :

Vi forsøger i år at tracke sejladsen via RaceQs Dette foregår via en gratis APP man installerer på telefonen. Vær med til at gøre sejladsen endnu sjovere både for dig selv og andre.

1. Man skal forinden have registreret en bruger hos RaceQs. Klik SignUp, Her skal blot indtastes Navn, Email og et Password.
  2. På telefonen installeres Appen RaceQs og der logges ind med den registrerede bruger.
  3. I appen skal båden oprettes, så er du klar.
  4. Umiddelbart før sejladsen starter sættes Livestreaming on og der trykkes “Start Tracking”  (Man kan også sætte et Prestart tidspunkt til 10 min. før ens start, så kan man starte det op mens man rigger til)
  5. Efter endt sejlads trykkes “Stop Tracking” derefter “Save & Upload”.

Sejladsen kan følges, eller efterfølgende, ses her :RaceQS hjemmeside ved at logge ind

Eksempel fra Onsdag d. 3/5

Sejladsbestemmelser

Sejladsbestemmelser 2023 forårsserien  Matchracerne er, fra og med Forår 03 sejladsen, målt ind med fok (Tmax=12,00, LP=3,88, JHW=1,93). Målene på websejler er ikke tilrettet efter ønske fra MRD.

Sejladsbestemmelser 2023 efterårsserien  Matchracerne er, fra og med Forår 03 sejladsen, målt ind med fok (Tmax=12,00, LP=3,88, JHW=1,93). Målene på websejler er ikke tilrettet efter ønske fra MRD.

Banekort
 Onsdagssejlads Banekort