Information til Forældre

Foråret 2024 starter vi op i uge 16, første træningsaften er tirsdag d. 16. april kl. 16:30

Vi arbejder for at skabe et miljø i afdelingen, hvor sejlads, sikkerhed og gensidig respekt er i højsæde. Vi prøver ihærdigt at inddrage forældrene og sejlere i arbejdet i afdelingen, så vi får en velfungerende afdeling, hvor alle føler sig “hjemme”.

Vi prøver at anvise sejlerne “en rød tråd” i deres sejlmæssige udvikling, så der er mulighed for at gå fra at sejle f.eks. optimistjolle til at sejle Fevajolle i takt med, at sejleren vokser i sin kunnen og størrelse.

Middelfart Sejlklub er en af de klubber i Danmarks som tilbyder flest klubjoller og trailere til transport til stævner. Det er helt unikt og betyder at alle kan få “råd” til at lære at sejle, men også at der er mere fælles arbejde med vedligehold af joller og udstyr. Efterhånden som man ønsker bedre udstyr, er det egentlig tanken, at man skal ud og købe sit eget udstyr.

Som ny sejler og forældre til en ny sejler, vil mange ting være nye. Ikke blot for den unge sejler, men også for forældrene.

Se praktisk info i velkomstfolderen

Løbende information udveksles i den lukkede Facebook gruppe Middelfart Sejlklub – Ungdom, Surf og Jolle, så husk at blive medlem hér

Har du andre spørgsmål, så kontakt ungdomsansvarlig Andreas Liltorp på 5191 8989 eller andreasliltorp@hotmail.com