Sejlerskolen Middelfart Sejlklub – opstart

Så tror vi der er ved at komme styr på Covid-19 situationen, i hvert fald så meget at vi har lavet en plan for sejlerskolens aktiviteter efter sommerferien.

Der vil være sejlerskole alle mandage i august og september 2020. Derudover vil der være sejlerskole på følgende lørdage: 22. august, 12. september og 26. september. Lørdagene vil være fra kl. 09-17, mandagene vil være fra kl 18 – 2030.

Mandag den 3. august vil være reserveret til introduktionsaften, dagen er ikke endeligt fastlagt, men det vil blive en aften i den pågældende uge.

Ovennævnte plan er selvfølelig med respekt for hvad kompetente myndigheder måtte komme med af indskrænkninger.

Tilmelding foregår på Hvad er Sejlerskole siden. Nederst på siden er et tilmeldingsmodul til henholdsvis medlemskab af sejlklubben, samt tilmelding til sejlerskolen.

Mvh. Sejlerskolen Middelfart Sejlklub.