Windsurfing er atter i gang i Middelfart Sejlklub.

Windsurfskole hver tirsdag

Windsurfing er atter i gang i Middelfart Sejlklub. Vi har nu i en sæson, 2022, haft instruktion hver tirsdag, og haft rigtig fin tilslutning. Vi fortsætter i det nye år, forhåbentlig med opdateret udstyr 😊

Der vil være mulighed for at få instruktion for såvel nybegyndere som øvede på holdet om tirsdagen, hvor vi mødes ca. 16.00 – 20.00 i perioden fra uge 18 – uge 26, og igen efter sommerferien fra  uge 33 – uge 41.Vi mødes på stranden ved marinaen.

På sigt, måske allerede fra foråret 2023, vil vi forsøge at etablere to hold, et for begyndere og et for øvede. Mere herom senere.

Windsurfskolen koster 300,- pr halvår.

For at kunne deltage i Windsurfskolen skal du være medlem af Middelfart Sejlklub, og kontingentet hertil skal være betalt.

Kontingentet for Unge windsurfere u. 20 år = kr. 850,- årligt – Gå til tilmelding herfra

Kontingentet for voksen Windsurfere o. 20 = kr. 850,- årligt. – Gå til tilmelding herfra

Hvis du er i tvivl om windsurfing er noget for dig, har du mulighed for at prøve det gratis to gange. Som en del af undervisningen får du mulighed for at låne udstyr, våddragt og redningsvest.

Kontakt: Noah Rebsdorf-Knudsen, træner, 60547131, mail: noah.nrk@gmail.com