Træningsdag med Niklas Lillelund

Windsurfafdelingen i Middelfart Sejlklub får besøg af danmarksmester i Windsurf, Niklas Lillelund.

Det sker lørdag den 4. november fra 10.00-1630

22-årige Niklas Lillelund blev Danmarksmester sidste år samt i 2019. I 2019 blev han desuden
ungdomsverdensmester i den olympiske disciplin iqfoil, som er en særlig disciplin indenfor
windsurf.

Niklas Lillelund, der har været rundt i det meste af Europa med sin sport, er også træner i Ebeltoft Windsurfafdeling, og i Middelfart vil han i første omgang instruere windsurfafdelingens egne medlemmer. Herudover vil der være plads til 3 gæste sejlere. Disse pladser bliver udbudt efter først til mølle princippet, og man skal som udgangspunkt selv medbringe udstyr.
Træningseventen er rettet mod øvede windsurfere, og man skal være vant til at sejle med trapez
og i fodstropper.

Vi mødes klokken 10 i klubhuset i Middelfart Sejlklub, Østre Hougvej 112, 5500 Middelfart.

Programmet ser således ud:
10-10:30 skippermøde i klubhuset
11-13:00 windsurfing med Niklas som træner
13:00-14:00 frokost
14:00-16:00 windsurfing med Niklas som træner

Programmet kan blive justeret alt efter vejret.

Pris inklusiv frokost og forfriskninger: Medlemmer af sejlklubben 100 kroner. Gæster: 350 kroner
Tilmelding sker til træner i windsurfafdelingen, Phapon Philip Rebsdorf,

Mail: philipost16@gmail.com
Telefon: 4273 2390

Betaling til: Middelfart Sejlklub på mobilpay: 81207, skriv windsurfer i bemærkning

Husk vintervåddragt, hue, sko og handsker
Læs mere om windsurfafdelingen i Middelfart ved at klikke her.