Fællessejlads

Fællessejlads-2023
Tilmelding

Tilmelding til Fællessejladserne sker til kapsejladsledelsen i egen klub. I Middelfart Sejlklub sker tilmeldingen sammen med tilmelding til Onsdagssejladsen og koster 75 kr. samlet for de to fællessejladser. Tilmeldingsfristen er torsdagen før 1. sejlads man deltager i.

Sejladserne sejles d. 31. Maj og den 16. August.

Husk at producere et start nummer for brug ved måltagningen. Startnummeret er tallet før bådnavnet i startlisten (Se i øvrigt sejladsbestemmelserne).

Husk også at tilmelde dig områdets mest traditionsrige sejlads Brandsø Rundt, der i år sejles for 60. gang

Sejladsbestemmelser 2023,     Banekort,     Løbsliste Fællessejlads 2023

Fællessejlads
 Fællessejlads-2022
Tilmelding

Tilmelding til Fællessejladserne sker til kapsejladsledelsen i egen klub. I Middelfart Sejlklub sker tilmeldingen sammen med tilmelding til Onsdagsejladsen og koster 75 kr. samlet for de to fællessejladser. Tilmeldingsfristen er torsdagen før 1. sejlads man deltager i. Sejladserne sejles d. 1. Juni og den 17. August.

Sejladsbestemmelser,     Banekort,     Løbsliste Fællessejlads 2022
Resultater
Fællessejlads – Løb  Fællessejlads – Overalt Resultaterne er midlertidige da der udestår afgørelsen af en protest mellem. Flere både er ikke måltaget enten pga af manglende målerbrev eller manglende rettidig tilmelding.
 Fællessejlads-2021
Tilmelding

Tilmelding til Fællessejladserne sker til kapsejladsledelsen i egen klub. I Middelfart Sejlklub sker tilmeldingen sammen med tilmelding til Onsdagsejladsen og koster 50 kr. samlet for de to fællessejladser. Tilmeldingsfristen er torsdagen før 1. sejlads man deltager i. Sejladserne sejles d. 2. Juni og den 18. August.

Sejladsbestemmelser,     Banekort,     Løbsliste Fællessejlads 2021
Resultater
Begge dage Fællessejlads – Løb  Fællessejlads – Overalt R1 : Deltager 47 og 51 har fået tillæg på 15 min. pga. tyvstart.
Deltager 27 har fået godtgjort 5 min. pga. forvirring om starterne (Differens mellem SI og Startlisterne)
 Fællessejlads 2020
Opdatering 29/8:
Dagens sejlads blev opgivet pga. manglende vind, således bliver de enste point idag, uddelt til dommerbåden, der havde taget vejen fra Kolding og til Skærbæk. Stor ros for engagementet.
Flere sejlere havde tilsyneladende luret, hvor det bar henad, idet kun 10 både dukkede op.
Således er det samlede resultat af årets fællessejlads, resultatet fra 1. sejlads. Tak for i år håber alle bakker op om fællessejladserne næste år.

Opdatering 29/7:
Det er besluttet at gennnemføre de 2 fællessejladser som vi plejer at have. Den første bliver den onsdag d. 12. august med første start 18:30, den næste bliver lørdag d. 29 august med 1. start kl. 11:00. Det er lavet visse Covid relaterede ændringer til Startprocedurer og regler, disse er en præmis for at vi har fået lov at gennemfører et arrangement med så mange deltagere. Tilmelding til Fællessejladserne sker til kapsejladsledelsen i egen klub. I Middelfart Sejlklub sker tilmeldingen sammen med tilmelding til Onsdagsejladsen og koster 50 kr. samlet for de to fællessejladser. Tilmeldingsfristen er torsdagen før 1. sejlads man deltager i.

Vær opmærksom på følgende:

• Husk at lave skilt med løbsnummer som beskrevet i Sejladsbestemmelserne
  • Vær opmærksom på at første start er fremrykket til kl. 18:30 og at der er 10 minutter mellem starterne.
  • Covid-19 tillægget fra DS er gældende for fællessejladserne.
  • der skal som minimum holdes 200 meters afstand til startområdet når man ikke er i start.

God Fællessejlads

Sejladsbestemmelser 2020

Banekort

Fællessejlads 2020 deltager/Løbsliste

Resultater 2020
Løb

Overalt

Fællessejlads-2019
Sejladsbestemmelser Banekort Fællessejlads 2019 deltager/Løbsliste
Resultater 2019 Løb Overalt
 Fællessejlads-2018
Sejladsbestemmelser Banekort Fællessejlads 2018 Løbsliste
20180606 – R1 Fællessejlads 2018R1 Løb  Fællessejlads 2018R1 Overalt
20180815 – R2 Fællessejlads 2018R2 Løb  Fællessejlads 2018R2 Overalt
Samlet resultater 2018 Fællessejlads 2018 Løb Fællessejlads 2018 Overalt
 Fællessejlads-2017
Resultater
20170607 – R1 Dommerteamet tog chancen, -tog på vandet og besluttede her at aflyse sejladsen, da kun 6-7 både dukkede op. Stor cadeau til dommerteamet, der forfulgte chancen, -men og så havde modet til at aflyse. Det giver os et fælles udgangspunkt for efterårets sejlads. Vi ses til forhåbentlig mildere vinde den 16. August. God sommer til alle.
20170816 – R2 Løb Overalt
Samlet resultater 2017 Løb Overalt