MRD har 25 års jubilæum:

MRD har 25 års jubilæum: Det fejrer vi d. 5. og 6. november: I et samarbejde mellem Middelfart Sejlklub og MRD  fejrer vi dette med følgende program:
Lørdag d. 5. november:
  1. Reception 11.00 til 12.00 (sejlklubbens medlemmer + indbudte gæster. Husk at melde dig til)
  2. Bymatch ca 14 – 16.30
Trekantområdets byer kæmper match race mod hinanden – borgmestrene fra Vejle, Kolding, Fredericia og Middelfart er ombord sammen med byholdet. Søndag d. 6. november:
  1. Round Rudolf / jubilæumsmatch (for alle) start kl. 10. (husk at melde dit hold til)
                                      Rudolf – Tidligt ude af stalden i år! Rudolf har stået i stalden og ventet i mere end 2 år. Ingen Round Rudolf i 20 og 21 p.g.a. Corona. Så han står virkelig og skraber med klovene i stalden og vil ud med kanen, kan slet ikke vente til jul. Nu skal det være! Og han glæder sig til at få luft under klovene. Round Rudolf sejles d. 6. november ud for Marinaen i Middelfart. Samtidig er det 25 års jubilæum for MRD. Kom og vær med:       Alle sejlerhold fra DK kan melde sig.
  • 5 mands/6 kvindes besætning
  • Enkeltpersoner kan også melde sig, og vi vil være behjælpelige med at sammensætte hold.
  • Rigtig Match Race
  • Forplejning: morgenmad, frokostsandwich med vand, molepølse+øl/vand
  • Pris 800 kr pr hold (ved enkeltpersoner 200)
  • Depositum 6000 kr. (som tilbagebetales ved skadefri sejlads)