Hvad skal barnet hedde?

Når der ankommer en lille ny i familien, er det store spørgsmål altid, hvad skal barnet hedde. Dem der ikke har besluttet sig på forhånd, starter måske med ”lillebror”, ”lillesøster”, ”pjuske” eller andet i den boldgade.

Hvad har alt dette med Middelfart Sejlklub at gøre? Jo en hel masse, for Sejlerskolen er begavet med en ”lille ny”, fin brugt H-båd, der indtil videre ikke har noget navn.

Vi vil gerne have klubbens medlemmer til at give deres besyv med, at komme med forslag til hvad ”barnet” skal hedde. Navnet offentliggøres til standerhejsningen, hvor dåben vil finde sted. Den dygtige der har fundet på navnet, vil blive begavet med en flaske-et eller andet eller en æske choko-et eller andet, alt afhængig af alder og ønske.

Vil du deltage i navnelegen, så send en mail til ”benny.moller@mail.tele.dk” senest den 28. marts 2021, så vil sejlerskoleudvalget vælge blandt de indkomne forslag. Husk at skrive dit navn m.m. så vi ved hvem der skal have en eventuel ”præmie”. Du må gerne komme med flere forslag.

Sejlerskolen Middelfart Sejlklub