Sponsoraftale med OK – hjælp din klub

Vi har pr. 1. september 2019 indgået en aftale med OK omkring benzinkort og brændstofkøb. Det betyder at vi nu har mulighed for at modtage støtte til Middelfart Sejlklub, hvis vi bestiller min 10 nye benzinkort/ år og selvfølgelig ved at tilknytte benzinkortet – den lokale forening – Middelfart Sejlklub (Annette Strøm Jacobsen står på som kontaktperson).

Støtten går generelt til Middelfart Sejlklub og vi håber at kunne få et tilskud på op til 10.000 kr. til vores aktiviteter på den måde.

Aftalen går ud på:

OK udbetaler en bonus til foreningen hver gang der bliver tegnet et nyt OK og der er købt 500 L brændstof på kortet

For hver liter brændstof, der købes på OK Benzinkort eller via profilen, der er tilknyttet aftalen, udbetaler OK i hele aftalens løbetid: 5 øre ekskl. moms.

Til gengæld annoncerer vi på vores hjemmeside med en OK reklame.

Hvis i har lyst til at være med til at støtte klubben på denne måde, så bestil et OK Benzinkort og OK’s Tank & Betal app.

Det kan ske på de fleste OK tanke, hvor der er en pjece, som viser hvordan eller på hjemmesiden www.ok.dk

Hvis der er medlemmer af klubben, som allerede har et OK Benzinkort eller en profil i appen, kan disse selvfølgelig nemt tilknyttes aftalen.

Dette kan gøres på en af følgende måder: via ”Min OK” på www.ok.dk eller via ”Mig” i appen.

Under menuen “sponsorstøtte” skal du i søgefeltet skrive Middelfart Sejlklub.