Afriggerfest og afriggersejlads

AFRIGGERFEST d.2/10-2021 kl 18.00

Så er det snart første lørdag i oktober. Det betyder godt nok at sæsonen kører på sidste vers, men skidt med det, for det betyder også at vi skal have fest, – rigtig fest.

Dagen starter kl. 09:30 med den traditionsrige afriggersejlads, som sejles med første start kl. 10, og turen er som vanligt en tur rundt om Fænø om veind og vejr vil.

Kl 18.00 mødes vi i klubhuset til årets vigtigste fest. Her vil der blive serveret en udsøgt menu bestående af forret og hovedret. Efter middagen vil der være overrækkelse af diverse priser og præmier fra sæsonens forskellige præstationer. Da dette jo er en sømand/søkvinde fest kører vi i år Rom tema. Det betyder at der er mulighed prøve adskillige eksklusive ”rommer” i løbet af aftenen.

At dette er den vigtigste fest understreges ved at Middelfart Sejlklub’s store husmands orkester kommer og spiller op til dans, og de slutter først dagen efter.

Pris for dette overflødighedshorn af sanse indtryk 295,- kr. pr. kuvert

Øl, vin, vand, diverse og ikke mindst Rom kan købes til sædvanlige lave MS priser

Festen er for alle medlemmer af Middelfart Sejlklub + deres partner/partnerer

Tilmelding til afriggerfest og/eller afriggersejlads senest 26/9